یونولیت از کجا بخریم؟ ( بورس انواع یونولیت | فروش انواع پلاستوفوم | مرکز خرید یونولیت | خرید حضوری یونولیت )

اگر قصد خرید یونولیت به صورت عمده یا جزیی را دارید احتمالا این سوال برای شما نیز مطرح شده که “” یونولیت از کجا بخرم؟ ” یا “” بورس فروش انواع یونولیت کجاست؟ یا “مرکز خرید یونولیت کجاست؟”

پلی استایرن انبساطی که در ایران به آن یونولیت ، پلاستوفوم ، آکاسیف هم می گویند یکی از پرکاربردترین انواع فوم در ایران است . که کاربردهای زیادی دارد و محصولات زیادی از آن تولید می شود که از جمله این محصولات می توان به یونولیت عایق ساختمانی ، ورق یونولیت ساخت دکور و ماکت کاردستی ، یونولیت ها قطعه ای با ابعاد کوچک مخصوص ساخت ماکت دکور و کاردستی ، یخدان یونولیتی   ، پنل های آکوستیک یونولیتی و پنل های  دکوراتیو فومی یونولیتی ، تزئینات یونولیتی ( توپ یونولیتی ، دانه برف و آویز ها یونولیتی و….. ) اشاره کرد.

اگر هریک از محصولاتی که نام بردیم  را بخواهید ممکن است خرید آن به ویژه اگر قصد خرید جزیی داشته باشید برای شما چالش برانگیز باشد. چرا که بسیاری از تولید کنندگان یونولیت این محصولات را به صورت جزیی نمی فروشند و از طرفی باتوجه به تخصصی بودن این محصولات معمولا شما نمی توانید یونولیت را از هر مرکز فروشی تهیه کنید. و باید این محصول را از فروشگاه ها فروش فوم و یا عایق و یا یونولیت تهیه نمایید. یکی از معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه های فوم در ایران فروشگاه پارت فوم می باشد که انواع فوم و عایق را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می نماید.

مرکز خرید یونولیت ، یونولیت از کجا بخرم ، بورس فروش یونولیت ، بورس فوم ، مرکز یونولیت ، بازار فروش یونولیت ، بورس فروش پلاستوفوم

فروشگاه پارت فوم  بورس فروش انواع  یونولیت ( پلاستوفوم )

مجموعه پارت فوم یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و عرضه انواع  فوم  باشد که از سال ۱۳۸۵ و با عرضه یونولیت ( پلاستوفوم ) فعالیت خود را آغاز نموده است و رفته رفته باتوجه به نیاز بازار فعالیت خود را گسترش داده  و سایر انواع یونولیت ( پلاستوفوم )  را به محصولات خود اضافه نموده است. به طوری که می توان به جرات گفت این روزها پارت فوم یکی از  متنوع ترین و تخصصی ترین  فروشگاه های فروش یونولیت ( پلاستوفوم ) در کشور می باشد. در این فروشگاه شما می توانید انواع یونولیت از جمله ورق های یونولیت در ضخامت ها و تراکم های مختلف ، قطعات کوچک یونولیت ، یخدان یونولیتی ، توپ و تزئینات یونولیتی ، سقف کاذب یونولیتی و….. را تهیه نمایید. 

خرید فوم آکوستیک عایق صوتی

خرید فوم از مرکز فروش فوم در تهران 

خرید حضوری فوم از مرکز خرید فوم

اگر به دنبال خرید یکی از انواع یونولیت  هستید و ساکن تهران هستید شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پارت فوم محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه پارت فوم : خیابان شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ 

ساعات و روزهای پاسخگویی :  بین ساعت ده صبح تا پنج نیم بعد از ظهر ( از شنبه تا پنجشنبه )

تلفن فروشگاه پارت فوم: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ – ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

پارت فوم پارت فوم بورس فروش انواع عایق صوتی و حرارتی ، فروشگاه عایق ، مرکز خرید عایق صدا ، مرکز فروش انواع عایق صوتی

خرید غیر حضوری پلاستوفوم از مرکز فروش یونولیت

ممکن است شما قصد خرید غیر حضوری پلاستوفوم را داشته باشید در این حالت نیز نگران نباشید شما می توانید محصول مورد نظیر را با ارتباط با تلفن واحد فروش ما  یا از طریق واتساپ  ثبت سفارش نمایید و در همان روز ثبت سفارش شما محصول برای شما ارسال خواهد شد.

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۸۹   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱

خریدیونولیت از سایر شهرها

 اگر در تهران نیستید و قصد خرید یونولیت دارید نگران نباشید. مهم نیست در کرج باشید یا اصفهان یا شیراز و یا تبریز یا زاهدان یا اهواز یا مشهد یا هر شهر دیگر ، شما می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما محصول مورد سفارش شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کنیم و از طریق تیپاکس یا باربری برای شما ارسال می نمایم. فقط کافی است از طریق زیر با ما تماس بگیرید. 

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۸۹   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ 

در مرکز فروش یونولیت چه محصولاتی فروخته می شود؟ 

مرکز فروش فوم پارت فوم طیف وسعی از انواع یونولیت را باتوجه به نیاز مشتریان خود عرضه می کند. به طور کلی اصلی ترین فوم های عرضه شده در پارت فوم ورق یونولیت در ضخامت ها و دانسیته ها مختلف است ولی در کنار آن سایر محصولات مرتبط به پلاستوفوم نیز توسط این مجموعه عرضه می شود. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم. 

مرکز فروش ورق یونولیت

یونولیت ورقی ، بسته بندی با یونولیت ، یونولیت اسباب کشی ، فوم اسباب کشی ، فوم بسته بندی تلویزیون ، ضربه گیر کارتن

یکی از اصلی ترین محصولات پارت فوم ورق های یونولیت است. این محصول به صورت ورق هایی با ابعاد ۱۰۰ در ۲۰۰ سانتی متر و با ضخامت های مختلف و در دو فشردگی معمولی و فشرده عرضه می شود. نوع معمولی دارای ضخامت ها ۲ ،۵ و ۱۰ سانتی متر است و نوع فشرده دارای ضخامت های ۲ ، ۳ ،۴ ، ۵ ،۱۰ ،۱۵ و ۲۰ سانتی متر است. از ورق های یونولیت پارت فوم در موارد مختلف از جمله دکورسازی ، ماکت سازی ، ساخت دکور ، یخچالسازی ، ساخت هواپیماها مدل ، ماکت ها معماری و حجم سازی ، عایقسازی و…. استفاده می شود. 

 

 

مرکز فروش توپ یونولیتی

پرسیدم یونولیت از کجا بخرم؟ گفت از پارت فوم ! یک فروشگاه و بورس یونولیت و مرکز خرید یونولیت در ایران

توپ یونولیت یکی از محصولات دیگری پلاستوفومی است که با قطرهای ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۹ ، ۱۲ ، ۱۵ و ۲۰ سانت توسط مجموعه پارت فوم عرضه می شود. این توپ ها برای ساخت دکور ، تزئینات ، ساخت ماکت منظومه شمسی و بسیاری از موراد دیگر کاربرد دارد. توپ یونولیتی پارت فوم از یونولیت فشرده تولید می شود و از استحکام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید انواع توپ پلاستوفومی را مستقیما از مجموعه پارت فوم تهیه کنید. 

مرکز فروش یونولیت مخصوص کاردستی و ماکت

یونولیت کاردستی از کجا بخرم ؟ بورس فروش یونولیت ماکت و معماری پلاستوفوم

 یکی از کاربردهای یونولیت ساخت انواع دکور ماکت و کاردستی است. در این حالت معمولا شما نیاز به یونولیت ها با قطعات کوچک دارید  ونیاز به یک ورق دو متر در یک متر یونولیت ندارید. مجموعه پارت فوم به منظور سهولت مشتریان ورق های یونولیت در ضخامت های ۲ ، ۵ و ۱۰ سانتی متر را در ابعاد ها کوچک نظیر ۵۰ در ۵۰ سانت و ۵۰ در یک سانت عرضه می نماید. شما می توانید برای تهیه این محصول مستقیما با فروشگاه پارت فوم تماس بگیرید. 

مرکز فروش یخدان یونولیت

یخدان یونولیتی ، یخدان فومی ، یخدان یونولیت ، باکس یونولیت ، باکس یونولیتی

یخدان یونولیتی یکی دیگر از محصولاتی است که از پلی استایرن انبساطی تولید می شود و توسط مجموعه پارت فوم عرضه می شود. این یخدان ها کاربرد فراوان دارند و از حمل دارو تا مواد غذایی گرفته تا حمل کالاهای حساس و شکننده مورد استفاده قرار می گیرند. یخدان های پارت فوم در سایزهای بسیار بزرگ ، بزرگ ، متوسط ، کوچک ، بسیار کوچک و میکرو عرضه می شود که برای اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد آن ها می توانید به صفحه مخصوص یخدان یونولیتی در وب سایت پارت فوم مراجعه نمایید. شما می توانید یخدان های یونولیتی در هر تعدادی که مورد نیازتان است مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. 

مرکز فروش پنل آکوستیک یونولیتی 

پارت فوم تخصصی ترین مرکز فروش یونولیت

 یونولیت یک فوم با ساختار سلول بسته است. این ساختار موجب می شود این محصول نتواند جاذب صدای خیلی خوبی باشد و در نتیجه نتواند نقش پنل جاذب را ایفا نماید ولی همین ساختار سلول بسته موجب می شود بتوان از این متریال پنل های پخشایشگر ( دیفیوزر ) تولید نمود که وظیفه شکستن و پراکنده سازی صوت در جهات مختلف را برعهده دارند و موجب شفافیت صدا در محیط می شوند. پر فروشترین نوع دیفیوزر یونولیتی نوع سه بعدی آن است که معمولا روبروی مانیتورینگ ها در استودیو موسیقی نصب می شود. این محصول توسط پارت فوم تولید می شود و شما می توانید دیفیوزر یونولیتی را مستقیما از مجموعه پارت فوم تهیه نمایید.

مرکز فروش تزئینات یونولیتی

تزیینات کریسمس ، دانه برف ، برف یونولیتی ، آویز برف ، دکور تولد ، تزیینات تولید ، تزیین درخت کریسمس

 یونولیت به ویژه نوع فشرده آن از برش پذیری خوب برخوردار است در نتیجه با آن می توان انواع تزئینات یونولیتی را برای جشن ها ، مراسم ها تولید نمود. مجموعه پارت فوم با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه ها سی ان سی انواع این تزئینات را تولید و عرضه می نماید که از جمله آن ها می توان به دانه برف یونولیتی ، ستاره یونولیتی ، خرس یونولیت و…. اشاره نمود. شما می توانید این محصولات را به طور مستقیم از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید. 

مرکز فروش گرانول یونولیت ( گرانول پلاستوفوم مخصوص صندلی شنی )

انبار فروش فوم و عایق و آکوستیک - فروشگاه پارت فوم

یونولیت محصولی است که با به هم چسبیدن دانه های آن در کنار هم به وجود می آید این دانه ها به اصطلاح گرانول نامیده می شوند که علاوه بر تولید ورق و محصولات یونولیتی کاربرد دیگری هم دارند. دانه های یکبار پخت یونولیت را که گرانول می نامند، معمولا برای مواردی نظیر پرکردن صندلی شنی یا همان هپی چیر استفاده می کنند. همچنین در موارد دیگری نظیر ساخت عروسک ، ساخت دکور و ساخت بتن سبک نیز از گرانول یونولیت استفاده می کنند. گرانول یونولیت توسط مجموعه پارت فوم در بسته ها سه کیلویی عرضه می شود و شما می توانید این محصول را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.   

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*