فروشگاه پارت فوم مرکز فروش فوم در تهران ( مرکز خرید فوم ، بورس فروش فوم ،بازار فوم ، فوم فروشی )

فوم ها طیف وسیعی از محصولات هستند که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. از صنعت ساختمان ، بسته بندی ، عایقکاری ، اتومبیل تا مهدهای کودک و باشگاه ها ورزشی فوم ها کاربرد فراوانی دارند. البته باید در نظر داشت نوع و متریال فوم ها با یکدیگر فرق می کند. به عنوان مثال در صنعت ساختمان معمولا پلاستوفوم کاربرد دارد و در آکوستیک استودیو ها فوم های آکوستیک نظیر فوم شانه تخم مرغی استفاده می شود و در باشگاه ها ورزشی و مهدهای کودک فوم ای وی ای معمولا پراستفاده است. این تنوع در محصولات فومی موجب می شود. اگر به دنبال نوع خاصی از فوم هستید احتمالا شما نمی توانید آن ها را از فروشگاه ها لوازم ساختمانی پیدا کنید و باید این محصول را از فروشگاه ها فروش فوم تهیه نمایید. یکی از معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه های فوم در ایران فروشگاه پارت فوم می باشد که انواع فوم و عایق را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می نماید.

مرکز فروش فوم | مرکز خرید فوم در تهران | بورس فروش فوم | فروشگاه فوم

فروشگاه پارت فوم  بورس فروش انواع فوم

مجموعه پارت فوم یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و عرضه انواع  فوم  باشد که از سال ۱۳۸۵ و با عرضه یونولیت ( پلاستوفوم ) فعالیت خود را آغاز نموده است و رفته رفته باتوجه به نیاز بازار فعالیت خود را گسترش داده  و سایر انواع فوم را به محصولات خود اضافه نموده است. به طوری که می توان به جرات گفت این روزها پارت فوم یکی از  متنوع ترین و تخصصی ترین  فروشگاه های فوم در کشور می باشد. در این فروشگاه شما می توانید اانواع فوم از جمله پلاستوفوم ، فوم پلی اتیلن ، فوم ای وی ای ، فوم آکوستیک ، فوم الاستومری و…. را تهیه نمایید. 

خرید فوم از مرکز فروش فوم در تهران 

خرید حضوری فوم از مرکز خرید فوم

اگر به دنبال خرید یکی از انواع فوم هستید و ساکن تهران هستید شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پارت فوم محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه پارت فوم : خیابان شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ 

ساعات و روزهای پاسخگویی :  بین ساعت ده صبح تا پنج نیم بعد از ظهر ( از شنبه تا پنجشنبه )

تلفن فروشگاه پارت فوم: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ – ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

پارت فوم پارت فوم بورس فروش انواع عایق صوتی و حرارتی ، فروشگاه عایق ، مرکز خرید عایق صدا ، مرکز فروش انواع عایق صوتی

خرید غیر حضوری فوم از مرکز فروش فوم

ممکن است شما قصد خرید غیر حضوری فوم را داشته باشید در این حالت نیز نگران نباشید شما می توانید محصول مورد نظیر را با ارتباط با تلفن واحد فروش ما  یا از طریق واتساپ  ثبت سفارش نمایید و در همان روز ثبت سفارش شما محصول برای شما ارسال خواهد شد.

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۸۹   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱

خرید فوم از سایر شهرها

 اگر در تهران نیستید و قصد خرید فوم دارید نگران نباشید. مهم نیست در کرج باشید یا اصفهان یا شیراز و یا تبریز یا زاهدان یا اهواز یا مشهد یا هر شهر دیگر ، شما می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما محصول مورد سفارش شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کنیم و از طریق تیپاکس یا باربری برای شما ارسال می نمایم. فقط کافی است از طریق زیر با ما تماس بگیرید. 

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۸۹   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ 

انبار فروش فوم در تهران

انبار فروش فوم و عایق و آکوستیک - فروشگاه پارت فوم

اگر قصد خرید انواع فوم ( نظیر یونولیت ، فوم تاتامی ، فوم الاستومری ، انواع فوم آکوستیک ، فوم پلی اتیلن و…. ) در تهران را دارید. نیازی نیست منتظر باشید تا کالا از انبار حومه تهران به فروشگاه برسد و هزینه حمل از انبار تا فروشگاه را پرداخت کنید. انبار پارت فوم در داخل فروشگاه قرار دارد و اگر به مقادیر کم یا متوسط و حتی عمده فوم احتیاج دارید با مراجعه حضوری به فروشگاه پارت فوم می توانید همان لحظه کالا خودت را تهیه نمایید. 

انواع فوم عرضه شده در مرکز خرید فوم

مرکز فروش فوم پارت فوم طیف وسعی از انواع فوم را باتوجه به نیاز مشتریان خود عرضه می کند. به طور کلی اصلی ترین فوم های عرضه شده در پارت فوم فوم پلی اتیلن ، فوم آکوستیک ( فوم پلی یورتان ) ، یونولیت یا همان پلاستوفوم ، فوم الاستومری و فوم ای وی ای می باشد. در ادامه به بررسی و توضیح برخی از انواع این فوم ها میپردازیم.

خرید فوم پلی اتیلن از مرکز فروش فوم

مرکز خرید فوم پلی اتیلن ، بورس فروش فوم ، مرکز فروش فوم پلی اتیلن ، تولید کننده فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین انواع فوم می باشد. از فوم پلی اتیلن برای بسته بندی ، به منظور اسباب کشی ، در عایقسازی ساختمانی ، به عنوان ضربه گیر و به عنوان مکمل عایق های صوتی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند. با توجه به نیاز بازار نسبت به این فوم ، مرکز خرید فوم پارت فوم اقدام به عرضه مرغوبترین نوع این فوم در ضخامت های مختلف نموده است. این فوم به صورت دو نوع رولی و ورقه ای عرضه می شود. ضخامت های ۳ میل ، ۵ میل ، ۱۰ میل و ۲۰ میل و ۳۰ میل این فوم به صورت رولی می باشد و شما می توانید این مدل از فوم پلی اتیلن را از ۱ متر تا متراژهای بالا عمده مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. این در حالی است که ضخامت های ۴ سانتی متر و ۱۰ سانتی متر این نوع فوم که به عنوان فوم ضخیم نیز شناخته می شوند به صورت ورقه ای ( فوم تخته ای ) و با ابعاد دو در یک عرضه می شوندو حداقل از یک ورق به بالا فروخته می شود.ازفوم پلی اتیلن ورقه ای معمولا به منظور ساخت تشک ، مبلمان و عایقسازی صوتی استفاده می کنند.

خرید پلاستوفوم ( یونولیت ) از مرکز خرید فوم

مرکز فروش یونولیت ، بورس فروش یونولیت ، مرکز خرید فوم یونولیت و پلاستوفوم در تهران

پلی استایرن انبساطی که به نام های پلاستوفوم ، یونولیت ، آکاسیف ، آکاسیو یا آکاستیو در ایران شناخته می شود. یکی از انواع پرکاربرد فوم ها می باشد. این نوع فوم به دو صورت فوم فشرده ( یونولیت فشرده ) و فوم معمولی ( یونولیت معمولی ) در ابعاد دو در یک و با ضخامت های ۲ سانتی متر ، ۳ سانتی متر ، ۴ سانتی متر ، ۵ سانتی متر ، ۱۰ سانتی متر ، ۱۵ سانتی متر و ۲۰ سانتی متر و با ابعاد دو در یک در فروشگاه پارت فوم عرضه می شود.

از پلاستوفوم در موارد مختلفی از جمله در ساختمان سازی ، ساخت ماکت و دکور ، ساخت ماکت معماری ، ساخت مدل های هواپیما ، یخچالسازی ، انواع عایقسازی و…. استفاده می شود. شما می توانید انواع ورق یونولیت را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه فرمایید.

خرید فوم آکوستیک از بورس فروش فوم

بازار فروش فوم آکوستیک ، مرکز فروش فوم شانه تخم مرغی ، مرکز فروش عایق شانه تخم مرغی ، مرکز خرید فوم شانه تخم مرغی ، بازار فروش فوم شانه تخم مرغی ، فوم شانه تخم مرغی از کجا بخریم ؟ آکوستیک ارزان

فوم هایی نظیر فوم  هرمی یا فوم شانه تخم مرغی یا فوم فلکسی پارت ، فوم ام دی ۵۵ و بسیاری از مدل های دیگر این نوع فوم در گروه فوم های آکوستیک قرار می گیرند. 

فوم های آکوستیک خود در دسته  فوم های پلی یورتان هستند که نوع متریال آن ها موجب جذب فرکانس های صوتی می شود. از سوی دیگر شکل های تخم مرغی ، هرمی ، مواج و…. این نوع فوم ها نیز سطح جذب این نوع پنل را افزایش می دهد و این موارد موجب می شود از این نوع فوم به منظور آکوستیک محیط های استودیویی ، آکوستیک  گیمینگ ، آکوستیک اتاق های تولید محتوا و…. استفاده کنند. 

علاوه بر آکوستیک محیط ،  برخی از انواع این نوع فوم ها ( نظیر هرمی و تخم مرغی ) ، زمانی که به همراه فوم های عایقی نظیر الاستومری یا فوم پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند می توانند در برخی موارد نقش عایق صوتی نیز داشته باشند.

پارت فوم به عنوان عرضه کننده اصلی فوم شانه تخم مرغی در کشور انواع فوم آکوستیک خود نظیر فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی ، فوم فلکسی پارت ، پنل آکوستیک مدیا ( ام دی ۵۵ ) ، پنل آکوستیک لاین و…. را مستقیما و با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه خود به شما عزیزان ارایه می نماید و شما می توانید فوم آکوستیک مدنظر خود را به صورت عمده و یا جزیی ( از یک پنل به بالا ) از فروشگاه ما تهیه نمایید. 

خرید فوم الاستومری از بورس فروش فوم

خرید فوم الاستومری ، خرید عایق الاستومری ، عایق الاستومری از کجا بخریم ، عایق نسوز ، عایق صداگیر صوتی ، پارت فوم

 فوم الاستومری یکی از انواع به روز فوم در بازار ایران می باشد که باتوجه به تکنولوژی به کار رفته در آن این نوع فوم هم به عنوان عایق برودت و هم به عنوان عایق صوتی در تکمیل عایق های سلول باز ( نظیر پشم سنگ و فوم آکوستیک ) قابل استفاده می باشد. این فوم سیاه رنگ می باشد و یکی از ویژگی های مهم آن کندسوز بودن آن است. همین ویژگی ها موجب شده است که فوم الاستومری نسبت به بسیاری از عایق های مشابه برتری داشته باشد.

فوم های الاستومری دو رو صاف ارایه شده توسط فروشگاه پارت فوم دارای بالاترین کیفیت می باشندو به صورت رول و در متراژ دلخواه مشتری عرضه می شوند ( از یک متر به بالا ) و دارای ضخامت های ۶ میل ، ۹ میل ، ۱۳ میل و ۱۹ میل می باشند. همچنین فوم شانه تخم مرغی الاستومری نیز یکی از دیگر انواع فوم الاستومری پارت فوم می باشد که در ضخامت دو سانت عرضه می شود و معمولا به منظور صداگیری های صنعتی و خودرویی قابل استفاده می باشد. شما می توانید فوم الاستومری مورد نظر خود را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. 

خرید فوم ورزشی از فروشگاه فوم

مرکز خرید مت یوگا ، مرکز خرید فوم ورزشی ، مرکز فروش تاتامی ، فروشگاه فوم ورزشی ، فوم ورزشی از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم فوم ها کاربرد فراوانی دارند و یکی از کاربردهای آن در ورزش است. فوم های ورزشی معمولا از نوعی فوم به نام EVA تولید می شوند. این محصولات به خاطر خاصیت ارتجاعی خود و نرم بودن به عنوان یک ضربه گیر و زیر انداز فوق العاده خوب عمل می کنند و به همین جهت به شکل تاتامی و در ضخامت معمولا ۲ سانر کفپوش ورزشی از این نوع فوم در تولید زیر انداز یوگا نیز استفاده می شود. زیر اندازهای یوگا اگرچه به این نام نامیده می شوند ولی در ورزش های مختلف مثل پیلاتس ، ورزش های ایروبیک ، ورزش آمادگی جسمانی و…. به عنوان زیر انداز کاربرد دارد. استپ های ورزشی و آجر های تعادلی ( آجر یوگا ) نیز از جمله سایر انواع محصولاتی هستند که از فوم ورزشی تولید می شوند. شما می توانید انواع فوم ورزشی نظیر : تاتامی ، زیر انداز یوگا ، انواع آجر یوگا و استپ های ورزشی را با ارزان ترین قیمت و مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*