مرکز فروش عایق صوتی | بورس فروش عایق | مرکز خرید عایق صدا | فروشگاه انواع عایق حرارتی

عایق ها ( صوتی و حرارتی ) طیف وسیعی از مواد هستند که معمولا از متریال های متفاوتی تولید می شوند. این مواد ممکن است فقط نقش عایق صوتی داشته باشند یافقط نقش عایق حرارتی و یا همزمان هر دو نقش را ایفا نمایند.بسته به هدف و مکان استفاده، عایق ها از متریال های مختلف تولید می شوند. برخی نظیر پشم سنگ و پشم شیشه از الیاف معدنی تولید می شوند و برخی دیگر مانند نمد ها از الیاف منسوجات  وبرخی دیگر هم از انواع فوم های پلیمری ( نظیر یونولیت ، فوم پلی اتیلن ، فوم ای و ای و فوم الاستومری ) تولید می شوند. 

بورس فروش عایق صوتی ، مرکز خرید عایق صوتی ، مرکز فروش عایق صوتی ، بورس فروش آکوستیک و صداگیر ، آکوستیک از کجا بخریم ؟ عایق صوتی از کجا بخریم؟

فهرست عناوین:

عایق صوتی از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک نوع عایق ( چه عایق صوتی و چه عایق حرارتی  ) می گردید شاید نتوانید طیف وسیعی از عایق ها را در ابزار فروشی یا مصالح فروشی نزدیک محل سکونت یا محل کار خود پیدا کنید.

از سوی دیگر تهیه کردن این عایق ها از کارخانجات نیز می تواند دشوار باشد ، به ویژه اگر بخواهید این عایق ها را در متراژ های پایین تهیه کنید. از سوی دیگر گاهی اوقات نیاز است عایق ها را از نزدیک ببینید و حتی با هم مقایسه کنید.

در این حالت احتمالا این سوال برای شما مطرح شده که بورس و مرکز فروش عایق صوتی یا مرکز خرید عایق حرارتی کجاست؟ یا آیا فروشگاهی هست که انواع عایق را داشته باشد؟ یا راسته عایق فروش ها کجاست؟  از سوی دیگر با توجه به تنوع عایق ها ، علاوه بر خرید یک عایق ، شاید احتیاج به مشاوره در زمینه عایق ها نیز داشته باشید.

 اگر هر کدام از این سوالات برای شما مطرح است و به دنبال یک مرکز فروش برای عایق هستید.  یکی از معبرترین و قدیمی ترین مراکز فروش این محصولات فروشگاه مرکزی پارت فوم  می باشد که شما می توانید انواع عایق صوتی ، عایق حرارتی و انواع فوم و چسب ها و ابزارهای مربوطه برای نصب عایق را از آن تهیه کنید. 

 پارت فوم بورس فروش عایق صوتی 

 

مجموعه پارت فوم یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و عرضه انواع عایق صوتی ، آکوستیک ، فوم و عایق حرارتی و برودتی می باشد که از سال ۱۳۸۵ و با عرضه یونولیت ( پلاستوفوم ) فعالیت خود را آغاز نموده است و رفته رفته باتوجه به نیاز بازار فعالیت خود را گسترش داده و انواع عایق ها و فوم های عایق را به محصولات خود اضافه نموده است. به طوری که می توان به جرات گفت این روزها پارت فوم یکی از تخصصی ترین فروشگاه های عایق صوتی و فوم در کشور می باشد. 

 

خرید حضوری و موقعیت مکانی مرکز فروش عایق صوتی پارت فوم

اگرچه این روزها خرید غیر حضوری و اینترنتی رایج شده است ، ولی گاهی اوقات برای خرید کردن ترجیح مشتری بر این است که به صورت حضوری کالا را خریداری کند. یکی از کالاهایی که معمولا مشتریان ترجیح می دهند به صورت حضوری خریداری کنند محصولات عایق و فوم می باشد.  با خرید حضوری مشتری می تواند بین محصولات متعدد عایق صوتی  مقایسه انجام دهد و با توجه به شرایط خود و مشاوره کارشناسان پارت فوم مناسبترین محصول را انتخاب کند. 

به همین منظور  پارت فوم مجموعه فروشگاهی خود را در تهران خیابان شریعتی ( به آدرس تهران -خیابان شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ ) راه اندازی نموده است که شما می توانید بین ساعت ده صبح تا پنج نیم بعد از ظهر ( از شنبه تا پنجشنبه ) به این مرکز مراجعه نمایید

فروشگاه پارت فوم تقریبا در مرکز تهران واقع شده است و همین امر دسترسی به این فروشگاه را از هر نقطه ای از تهران آسان نموده است. از سوی دیگر نزدیکی این فروشگاه به ایستگاه های مترو طالقانی و ایستگاه مترو دروازه دولت و همچنین ایستگاه بی آر تی ( ایستگاه پیچ شمیران ) و فاصله نزدیک این فروشگاه به اتوبان صیاد شیرازی رفت آمد به این فروشگاه را بسیار آسان نموده است. 

آدرس فروشگاه مرکزی پارت فوم:

تهران -خیابان شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ تلفن : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷

انبار فروش محصولات عایق صوتی  پارت فوم 

فروشگاه پارت فوم دارای فضای وسیعی است  در نتیجه تقریبا اکثر کالاها آکوستیک ، فوم ها و عایق های صوتی و حرارتی متداول ( از جمله فوم تخم مرغی ، فوم پلی اتیلن ، نمد ها ، ورق های یونولیت )در فروشگاه در مقادیر زیاد موجود  می باشد. در نتیجه اگر قصد خرید عایق صوتی در متراژها پایین و یا متوسط را داشته باشید معمولا با مراجعه حضوری می توانید همان روز محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. ولی بازهم جهت اطلاع از موجودی شما می توانید قبل از مراجعه به صورت تلفنی تماس حاصل نمایید تا از موجودی کالا مطمئن شوید.

خرید عایق صوتی از پارت فوم  به صورت غیر حضوری

علاوه بر خرید حضوری در صورتی که در شهر دیگر هستید و یا به هر دلیلی قصد ندارید به صورت حضوری مراجعه کنید شما می توانید کالا مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهید. تلفن های واحد فروش پارت فوم عبارت است از:

تلفن های واحد فروش عایق صوتی :

۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ -۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰ -۰۲۱۷۷۲۱۹۸۹

و شما می توانید از ساعت ده صبح تا پنج نیم بعد از ظهر اقدام به تماس و ثبت سفارش و یا مشاوره فرمایید. همکاران ما در بخش فروش در صورت موجودی کالا در همان روز سفارش شما را ثبت و ارسال می نمایند.

در مرکز فروش عایق صوتی پارت فوم چه محصولاتی ارایه می شود؟

 مجموعه پارت فوم سعی نموده است طیف وسیعی از محصولات عایق صوتی را به مشتریان خود عرضه نماید. این محصولات شامل عایق صوتی ساختمانی ، عایق های صوتی استودیویی ، عایق صوتی صنعتی و عایق صوتی خودرویی می باشد. در ادامه به بررسی و توضیح برخی از عایق ها ارایه شده در مرکز فروش عایق صوتی و عایق حرارتی پارت فوم می پردازیم.

انواع فوم و صداگیر آکوستیک

خرید عایق آکوستیک فوم شانه تخم مرغی پارت فوم

فوم های آکوستیک نظیر فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی ، فوم فلکسی و سایر این محصولات مواردی هستند که معمولا برای صداگیری و آکوستیک استودیو ها استفاده می شوند. این محصولات باتوجه به شکل و متریال خود می توانند فرکانس ها صوتی را جذب و از شدت ان ها در محیط بکاهند. همین امر موجب شده که از آن ها به عنوان آکوستیک و اصلاح کننده فرکانس ها صوتی در محیط و گاهی نیز به عنوان عایق استفاده کنند. باید در نظر داشت این عایق ها نسوز نیس تند و باید دور از شعله ، حرارت و موارد مشابه نصب و نگهداری شوند. شما می توانید انواع فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی و سایر انواع فوم های آکوستیک را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.

انواع عایق الاستومری ( عایق صوت و حرارت )

فوم سلول بسته ، عایق سلول بسته ، فوم عایق الاستومری ،خرید فوم الاستومری ، خرید عایق الاستومری ، عایق الاستومری از کجا بخریم ، عایق نسوز ، عایق صداگیر صوتی ، پارت فوم

عایق های الاستومری عایق هایی با کارایی بالا هستند که هم در زمینه عایق حرارتی و هم عایق صوتی کاربرد دارند. عایق های الاستومری ارایه شده توسط پارت فوم از مرغوبترین تولید شده و کندسوز می باشند. از الاستومری به منظور تکمیل کننده عایق های صوتی سلول باز ( پشم سنگ و فوم آکوستیک ) استفاده می شود. همچنین در جهت عایقسازی دیوارها ، لوله های آب و…. در برابر برودت نیز کاربرد دارند. الاستومری بجز در صنعت ساختمان در صنعت خودرسازی به عنوان عایق صوتی خودرو و عایق حرارتی ماشین نیز کاربرد فراوان دارد. شما می توانید عایق الاستومری را در ضخامت های ۶ ، ۹ و ۱۳ میل از فروشگاه پارت فوم تهیه فرمایید.

انواع فوم پلی اتیلن ( عایق صوت و عایق دمایی )

بورس فروش عایق صونی پلی اتیلن ، مرکز خرید فوم پلی اتیلن در تهران ، فروشگاه فروش انواع فوم ، مرکز خرید عایق در تهران

فوم پلی اتیلن یا پلی فوم یکی از محصولات اصلی عرضه شده در فروشگاه پارت فوم می باشد. این محصول به عنوان تکمیل کننده در ترکیب با  عایق های سلول باز ( مانند پشم سنگ و فوم آکوستیک ) می تواند به عنوان یک عایق صوتی نقش ایفا نماید. از سوی دیگر نقش موثری به عنوان عایق دمایی دارد و از انتقال سرما و گرما می تواند موثر باشد. علاوه بر نقش عایق ، پلی فوم به عنوان ضربه گیر در صنعت بسته بندی نیز کاربرد دارد و در ضخامت های بالا ( ۴ و ۱۰ سانت ) به عنوان تشک نیز استفاده می شود. فوم پلی اتیلن ارایه شده توسط پارت فوم در ضخامت های ۵ میل ، ۱ سانت ، ۲ سانت و ۳ سانت به صورت رولی می باشد و در ضخامت ۴ و ۱۰ سانت به صورت ورقه ای عرضه می گردد. این فوم نسوز نیست و باید دور از شعله حرارت ومنابع مشتعل شونده نصب و نگهداری شود.

پشم سنگ  ( عایق صوتی مناسب برای دیوارها)

پشم سنگ ، مرکز فروش عایق صوتی ، عایقکاری دیوار مشترک ، انواع عایق صوت

پشم سنگ یک عایق حرفه ای و مناسب برای عایقسازی صوتی ، دیوارهای مشترک مسکونی ، دیوارهای استودیو ها و دیوارهای واحد های صنعتی است. ساختار این عایق صوتی به صورتی است که شدت فرکانس ها صوتی را کاهش می دهد. توصیه می شود در زمان عایقکاری در ترکیب با پشم سنگ از یک لایه عایق سلول بسته نظیر پلی ایتلن یا فوم الاستومری نیز استفاده شود تا کارایی این عایق افزایش یابد. همچنین بعد از نصب این عایق باید حتما روی آن توسط گچ برگ ( کناف ) یا رابیتس گچ و یا ام دی اف بسته شود تا پشم سنگ دچار ریزش در محیط نگردد. شما می توانید مناسبترین نوع عایق صوتی پشم سنگ را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید.

پنل های ترکیبی چوب و ابر

عایق صوتی چوبی

یکی از محصولات پر طرفدار پارت فوم پنل های چوب ابری می باشد. این نوع پنل ها به نام ها دیفیوزر ابزوربر یا ابزوربر رفلکتور یا به فارس جاذب پخشایشگر شناخته می شود. معمولا هدف اصلی در استفاده از این پنل ها آکوستیک و اصلاح فرکانسی در محیط ها استودیویی است. ولی گاهی اوقات نیز در مکان هایی که مشکل پیچش صدا دارند و زیبایی و دیزاین محیط نیز اهمیت دارد می توان از این پنل ها استفاده نمود. این پنل ها در طرح ها متنوعی عرضه می گردد و از جمله معروفترین آن ها می توان به ویو وود ، آزتکا ، دیاموندوود ، اسکور تایل و…. اشاره کرد. باید دقت شود این پنل ها نسوز نیستند. شما می توانید پنل های چوب ابری را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.

یونولیت ( پلاستوفوم )

مرکز فروش عایق حرارتی ، مرکز فروش یونولیت ، مرکز خرید یولیت ، مرکز خرید یونولیت کجاست؟

یونولیت یک فوم عایق است که از حدود بیشتر از ۵۰ سال است به کشور ما وارد شده و به منظور انواع عایقسازی نظیر عایق صدا ، عایق برودت و…. کاربرد دارد. اگر از یونولیت بخواهیم به عنوان عایق برودت و دما استفاده کنیم می توان از یک لایه ورق یونولیت با ضخامت تقریبی بین ۵ تا ۱۰ سانت و حتی گاهی با ضخامت ها کمتر ( ولی چگال تر ) بهره برد ولی اگر هدف از استفاده از یونولیت عایق سازی صدا باشد باید این عایق از نوع چگال در ضخامت بالا و در ترکیب با یک یا چند لایه دیگر ( نظیر پشم سنگ  یا فوم های سلول باز ) استفاده شود تا یونولیت نقش عایق صوتی داشته باشد. علاوه بر عایقسازی ، یونولیت در صنایع بسته بندی دکور سازی و…. نیز کاربرد دارد. یونولیت های ارایه شده در فروشگاه پارت فوم در ضخامت های ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۱۰ سانت در ابعاد دو در یک متر و به صورت معمولی و فشرده هستد. شما می توانید انواع ورق یونولیت را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.

تاتامی ( صداگیر ، عایق صوتی  و ضربه گیر برای کف )

تاتامی نوعی کفپوش ورزشی است که از فوم ای وی ای تولید می شود. از این فوم معمولا در کف فضاهای ورزشی ، باشگاه ها و در مهد های کودک به عنوان محافظ و  ضربه گیر کف استفاده می کنند ولی گاهی اوقات نیز از تاتامی به منظور کاهش صدای کف به طبقات پایین استفاده می کنند این محصول به عنوان عایق صدا معمولا برای ادوات موسیقی که با کف تماس دارند نظیر پیانو و انواع سازهای کوبه ای پرکاربرد است. شما می توانید با کیفیت ترین فوم تاتامی را به منظور صداگیری کف  و جلوگیری انتقال صدا به طبقات پایین ،  از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.

اسپری فوم تزریقی پلی یورتان ( عایق تزریقی )

اسپری فوم سیستا ، بورس فروش اسپری فوم ، اسپری فوم عایق ، مرکز خرید عایق فومی ، اسپری فوم پلی یورتان ، عایق صوتی ، عایق حرارتی

اسپری فوم پلی یورتان یک نوع عایق تزریقی که به صورت تک جزیی می باشد. این فوم را می توان برای بستن انواع درزها ، شکاف ها  و شیارها استفاده نمود. بستن منافذ اینچنینی موجب می شود که از انتقال صدا از این منافذ جلوگیری شود. در حقیقت این اسپری فوم یک نوع پرکننده است که بعد از تزریق افزایش حجم میابد. به همین دلیل معمولا قبل از نصب عایق های صوتی  به ویژه در استودیوها و فضاهایی که نیاز به عایق صوتی و آکوستیک حرفه ای دارند. اگر درز یا شکافی بر روی دیوار وجود  داشته باشد از این فوم استفاده می شود. علاوه بر این در بسیار از موارد در نصب پنجره های یو پی وی سی و درب ها نیز در دور درب و پنجره از این فوم استفاده می شود. شما می توانید با کیفیت ترین انواع این اسپری فوم را از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. 

 نمد صداگیر و عایق صوت ( نمد ریسایکل)

خرید عایق تمدی ، خرید نمد صداگیر ، صداگیری با نمد ، عایق صوتی نمد ، عایق دیوار نمدی ، عایق صوتی خودرو الیاف

 نمد ریسایکل نوعی نمد بازیافتی از الیاف نساجی است که به منظور عایقسازی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق دارای ساختار سلول باز و جذب کننده است و موجب کاهش شدت فرکانس های صوت می شود و حداکثر کارایی آن زمانی حاصل می شود که در ترکیب با عایق سلول بسته نظیر فوم الاستومری استفاده شود. معمولا از این عایق در صداگیری درب های ساختمان ، در ترکیب با سایر عایق ها و در عایقسازی خودرو ( کف ، پشت داشبرد و درب ها ) استفاده می شود. در استفاده از این عایق باید دقت شود چون این عایق نسوز نیست.  شما می توانید نمد ریسایکل را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید.

ابر ریباند 

مرکز خرید عایق صوتی ، بورس فروش عایق صوتی ، مرکز فروش عایق صوت ، فروشگاه فوم و عایق در تهران ، خرید ابر ریباند ، فوم ریباند ، عایق ریباند

 ابر ریباند نوعی ابر است که از چسبیدن تکه های ابر در کنار هم تولید می شود. این ابر معمولا در تراکم بالا عرضه می شود. ساختار و متریال این ابر به شکلی است که موجب جذب فرکانس ها صوت می شود و همین امر موجب می شود از این نوع ابر بتوان به عنوان یک عایق صوتی استفاده کرد. برای افزایش قدرت این عایق توصیه می شود به صورت ترکیبی با یک عایق سلول بسته ( مانند یونولیت فشرده یا فوم پلی اتیلن یا فوم الاستومری ) مورد استفاده قرار کیرد. باید دقت شود این عایق نسوز نیست. شما می توانید ابر ریباند را از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید. 

چسب ویژه برای نصب عایق

 نصب عایق ها بسته به نوع عایق به روش های مختلفی انجام می شود. برخی از عایق ها نیاز به شاسی کشی و روش های پیچیده نصب دارند ( نظیر پشم سنگ ) و با چسب نمی توان آن ها را چسباند. برخی دیگر از انواع عایق نصب آسانی دارند و با چسب به راحتی قابل نصب هستند ( نظیر فوم های آکوستیک ) و برخی از عایق ها با هر چسبی سازگاری ندارند ( نظیر یونولیت ). همه این موارد موجب شده که پارت فوم به منظور راحتی  مشتریان عزیز و جلوگیری از سردرگمی آن ها  انواع چسب های مربوط به عایق را با معتبرترین برندها ( هنکل ، پاتکس ، سیستا ، غفاری و…) به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه نماید و شما می توانید در کنار خرید عایق صوتی مورد نیاز خود چسب مربوط به آن را نیز تهیه کنید. 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*