پنل آکوستیک آزتکا ( Azteka )

آکوستیک ، تایل آکوستیک ، عایق آکوستیک

پنل آکوستیک آزتکا ( Azteka ) یکی از حرفه ای ترین پنل های آکوستیک می باشد. که توانایی انجام  همزمان ابزورب ( جذب ) و دیفیوز ( پخش در جهات مختلف ) را بر عده دارد. این پنل از تلفیق ام دی اف  و ابر پلی یورتان سلول باز ساخته شده است. پنل آکوستیک آزتکا  موجب حذف بیش از حد فرکانس ها نگردد. در حقیقت این پنل را می توان ترکیب منحصر به فرد دیفیوزر ( به علت ساختار چوبی و شیار های آن) و ابزوربر ( به علت ابر پلی یورتان سلول باز زیر شیارها ) دانست. این پنل  به طور ویژه می تواند بر روی فرکانس های متوسط و بالا  اثر گذار باشد. همچنین این پنل در حل مشکل flutter echoes نیز می تواند موثر باشد. در نیتجه این پنل می تواند تقش موثری در معماری آکوستیک فضاها داشته باشد.

علاوه بر کارایی بالای آکوستیکی پنل آزتکا  ، شکل ظاهری این پنل آکوستیک به صورتی طراحی گشته است که به زیبایی محیط بیفزاید و یک دیزاین منحصر به فرد برای محیط اتاق و یا استدیو به همراه داشته باشد. طراحی ویژه پنل آزتکا از آثار هنری بومیان باستانی آمریکا جنوبی برگرفته شده است  و نام این پنل آکوستیک نیز نشات گرفته از یکی از اقوام باستانی مکزیک می باشد

مشخصات  و قیمت:

ابعاد : ۶۰ در ۶۰ سانتی متر

قطر: ۴.۸

ساخته شده از : ابر پلی یورتان سلول باز+ ام دی اف

قیمت:      ۹۵۰۰۰ تومان                   ۱۴۰۰۰۰ تومان

رنگ : پرتقالی

آکوستیک آزتکا ایده آل برای آکوستیک دفتر کار و گرفتن پیچش صدا

مکان های قابل استفاده

پنل آکوستیک آزتکا در گستره وسیعی از فضا ها قابل استفاده است. این پنل در استدیو ها می تواند در ددروم و در کنترل روم در روبروی یا پشت مانیتورینگ ها نصب شود. همچنین این پل برای سینماهای خانگی و سیستم های صوتی Hifi  (سیستم های دارای صدا نزدیک به اصل ) نیز قابل استفاده می باشد. بعلاوه با توجه به ساختار زیبا و کارایی بالا خود در محیط هایی که مشکل پیچیدن صدا ، اکو شدن ، ریورب و هم همه صدا را دارند نظیر دفاتر کار ، کال سنتر ها ، سالن ها کنفرانس ، آمفی آمفی تئاتر ها رستوران ها ، کافی شاپ ها و… قابل استفاده هستند.

 

 

ارسال به شهرستان

این محصول قابلیت ارسال به شهرستان را با تیپاکس دارا می باشد. هزینه بسته بندی برای شهرستان ها به عهده مشتری می باشد. همچنین هزینه حمل  به عهده مشتری می باشد.

سایر محصولات آکوستیک

شا می توانید به منظور اطلاع از سایر محصولات آکوستیک و عایق صوتی پارت فوم  به صفحه ویژه محصولات آکوستیک  ما مراجعه فرمایید.

پرسش و تماس با ما :

ما آمادگی داریم سوالات شما را در سریعترین زمان ممکن پاسخ گو باشیم. لطفا سوالات خود را در بخش نظرات ( انتهای این صفحه) با فونت فارسی مطرح نماید همچنین می توانید از روش ها  زیر با ما در ارتباط باشید:

لطفا توجه داشته باشید: ساعات پاسخگویی تلفنی و حضوری: ۱۰ صبح الی ۵:۳۰ بعد از ظهر همه روزه بجز تعطیلات رسمی (پارت فوم  در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی و خارج از ساعات ذکر شده هیچ گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد)

ایمیل: info(at)partfoam.net

تلفن:  ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷  و ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

آدرس : تهران خیابان دکتر شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی درب اورژانس بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ فروشگاه پارت فوم

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*