فوم ضربه گیر و سایر محصولات بسته بندی و اسباب کشی

وسایل بسته بندی کالاها برای اسباب کشی یا ارسال

ارسال کالا از طریق پست ، باربری یا ترمینال یا اسباب کشی یکی از مواردی است که معمولا با چالش هایی همراه است. یکی از این چالش ها بسته بندی کالاها به ویژه کالاهای حساس و شکننده ، نظیر لوازم الکترونیک لوازم برقی ، چینی و شکستنی ، مبلمان و…. است. برای بسته بندی چنین محصولاتی معمولا نیاز به وسایل بسته بندی خاص  نظیر فوم ها ،ضربه گیرها و بسیاری از موارد دیگر است. اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می شود که کالاهای ما با ارزش و گرانقیمت و یا با ارزش معنوی بالا برای ما باشند. 

“این یک مقاله آموزشی از سلسه مقالات وبلاگ پارت فوم می باشد. برای مشاوره ، سفارش و خرید  انواع فوم و محصولات بسته بندی  شما می توانید : از طریق لینک خرید محصول  ما قدام فرمایید همچنین برای مشاهده کلیه محصولات ما شما می توانید از وب سایت پارت فوم  بازدید نمایید. به علاوه با تماس با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ و یا واتساپ ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ می توانید اقدام به مشاوره و ثبت سفارش نمایید.  “

مجموعه پارت فوم ، مجموعه ای است که سال ها در زمینه عرضه انواع فوم ، ضربه گیر  ، چسب و بسیاری از محصولات دیگر فعال بوده و محصولات تخصصی در زمینه بسته بندی های کم تیراژ و خانگی و اداری  را عرضه می نماید. در این مقاله به معرفی برخی از محصولات ارایه شده به منظور بسته بندی ایمن  کالاها برای ارسال بار یا اسباب کشی می پردازیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله و آشنایی با محصولات مخصوص بسته بندی بتوانید روش های مناسب برای بسته بندی محصولات خود پیدا کنید. 

فوم رولی پلی اتیلن یکی از پرکابردترین وسایل اسباب کشی 

فوم زیر فرش ، فوم پلی اتیلن ، فوم زیر موکت ، عایق کف ، عایق صوتی کف ، فوم موکت ، عایق موکت ، فوم بسته بندی ، فوم ضربه گیر

فوم رولی پلی اتیلن یکی از پرطرفدارترین محصولات برای بسته بندی کالا ها هست. جنس نرم و انعطاف پذیر این فوم موجب می شود از این محصول برای بسته بندی انواع محصولات الکترونیک ( نظیر بسته بندی تلویزیون ، بسته بندی یخچال ، بسته بندی پرینتر ، بسته بندی کامپیوتر ) ، بسته بندی انواع لوازم و و سایل آشپزخانه ( نظیر بسته بندی ماشین لباسشویی ،از ،  ماشین ظرفشویی و… ) ، بسته بندی مبلمان ( بسته بندی میز ناهارخوری  ، مبلمان ، تخواب ، انواع دراور و…. ) بتوان استفاده نمود .

این فوم از قیمت مناسبی برخوردار است و در ضخامت های ۵ و ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰  میل به صورت رول و به صورت ۴ سانت ورقه ای عرضه می شود.  نوع ۵ و ۱۰ میل این کالا معمولا برای بسته بندی هایی که نیاز به نازک بودن و پیچیدن به دور کالا است مورد استفاده قرار می گیرد و انواع ۲ و ۳ و ۴ سانت آن معمولا برای مواقعی که نیاز به یک ضربه گیر قوی تر می باشد. شما می تواند انواع فوم پلی اتیلن را از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید. 

خرید فوم آکوستیک ، قوم ، یونولیت ، عایق در سرتاسر ایران

نایلون حبابدار برای بسته بندی

نایلون حبابدار ، نایلون بسته بندی ، نایلون ضربه گیر ، وسایل اسباب کشی ، وسایل بسته بندی ، چطور بسته بندی کنیم.

نایلون حبابدار هم یکی دیگر  از انواع پرکاربرد وسایل بسته بندی  برای ارسال کالا به شهرهای دیگر و یا اسباب کشی است. این نوع نایلون که در قسمت هایی از خود حباب های هوا را محبوس کرده به عنوان یک ضربه گیر ارزان و مناسب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نایلون حبابدار در سه عرض ۵۰ سانت ، صد سانت و صد پنجاه سانت عرضه می شود. و برای بسته بندی انواع محصول نظیر بسته بندی کامپیوتر و قطعات کامپیوتری ، بسته بندی انواع لوازم آشپزخانه ، بسته بندی یخچال و مبلمان و پکینگ بسیاری از محصولات قابل استفاده می باشد. شما می تواند این محصول را به صورت متری و از متراژ یک متر به بالا از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید.

یونولیت ورقی به منظور بسته بندی

یونولیت ورقی ، بسته بندی با یونولیت ، یونولیت اسباب کشی ، فوم اسباب کشی ، فوم بسته بندی تلویزیون ، ضربه گیر کارتن

یونولیت یکی از محصولاتی است که در بسته بندی بسیار کاربرد دارد . در اگر دقت کرده باشید  بسیاری از بسته بندی های کارخانه ای از بسته بندی های قالبی یونولیتی استفاده می شود. این محصول در بسته بندی های خانگی ، ادارای و حتی برای اسباب کشی می تواند کاربرد زیاد داشته باشد.

به عنوان مثال به عنوان محافظ دور کارتن های بسته بندی می توان ورق های یونولیت را خرد کرد و در کنار دیوارهای داخلی کارتن قرار داد. یا برای فاصله دادن محصولات از هم می توان از ورق های یونولیت بهره برد. معمولا پرکاربرد ترین ورق های یونولیت برای بسته بندی ورق های ۲ سانت و ۵ سانتی می باشد این ورق ها به صورت یک متر در دو متر می باشند. همچنین پارت فوم به منظور سهولت مشتریان عزیز این دو ضخامت را به صورت ابعاد ۵۰ در ۵۰ و ۵۰ در ۱۰۰ سانتی متر نیز عرضه می نماید. 

یونولیت حبه قندی محافظ کالاهای داخل بسته

یونولیت حبه قندی ،یونولیت چیبسی ، فوم گوش ماهی ، بسته بندی کریستال ، یونولیت داخل بسته بندی ، فوم چیبسی ، تکه فوم بسته بندی

 

یونولیت حبه قندی یکی از ابتکارات مجموعه پارت فوم است. این یونولیت ها در قطعات ۳ در ۳ ( تقریبی ) بریده شده و به شکل حبه قند است. هدف از این محصول ریختن آن به دور محصولات شکننده ، حساس و….  است تا کالا مورد نظر ما بر اساس تکان ها ، ضربه یا موارد دیگه کمتر تحت فشار قرار بگیرد و صدمه نبیند. این محصول تقریبا شبیه نمونه های خارجی خود ( یونولیت ها گوش ماهی و چیبسی)است. و می تواند یک راهکار مناسب برای بسته بندی محصولات ارزشمند باشد. یونولیت حبه قندی را می توانید مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید. 

“این یک مقاله آموزشی از سلسه مقالات وبلاگ پارت فوم می باشد. برای مشاوره ، سفارش و خرید  انواع فوم و محصولات بسته بندی  شما می توانید از طریق لینک خرید محصول  ما قدام فرمایید همچنین برای مشاهده کلیه محصولات ما شما می توانید از وب سایت پارت فوم  بازدید نمایید. به علاوه با تماس با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ و یا واتساپ ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ می توانید اقدام به مشاوره و ثبت سفارش نمایید.  “

یونولیت باکسی ( یخدان یونولیت ) برای اسباب کشی 

جعبه فومی ، جعبه اسباب کشی ، باکس یونولیتی ، ارسال کالا با یونولیت ، یونولیت برای بسته بندی ، یونولیت جعبه ای ، یخدان یونولیتی

باکس یونولیت یا همان یخدان یونولیت یک وسیله مناسب برای حمل کالا ها به ویژه کالاها فاسد شدنی برای مدت کوتاه است. اگر قصد اسبا کشی دارید برای حمل محصولات فاسد شدنی داخل یخچال نظیر گوشت ، مرغ ، ماهی ، سبزیجات و لبنیات توصیه می شود از یخدان های یونولیتی به همراه یخ  استفاده کنید. همچنین برای حمل و ارسال بعضی از داروها نیز استفاده از یخدان یونولیتی به همراه یخ توصیه می شود.

البته اگرچه کاربرد اصلی یخدان ها یونولیتی حمل دارو و مواد غذایی است ولی باتوجه به جنس آن ها این محصولات می توانند یک راهکار مناسب برای حمل و ارسال بسیاری از کالا ها نیز باشند. این باکس ها یونولیتی در سایزها مختلفی تولید می شوند و بسته به نوع کالا خود و حجم مورد نظر خود می توانید مناسبترین باکس یونولیتی را انتخاب کنید.

فوم شانه تخم مرغی به منظور بسته بندی

وسایل بسته بندی ، فوم بسته بندی ، بسته بندی شانه تخم مرغی ، فوم مخصوص بسته بندی

 فوم شانه تخم مرغی ، نوعی فوم  پلی یورتان (  ابر یا اسفنج ) است  که به شکل شانه تخم مرغی تولید می شود ، این فوم  به نام فوم آکوستیک نیز شهرت دارد و هدف اصلی از تولید این محصول  اکثرا آکوستیک و عایق صوتی است. با این وجود این روزها در بسته بندی بسیاری از کالاهای ارزشمند و حساس نیز دیده می شود. (به ویژه در بسته بندی های دستگاه ها و محصولات خارجی ).

به همین  دلیل شاید بتوان گفت فوم شانه تخم مرغی  از جدیدترین وسایل بسته بندی است. اگر کالا حساس و ارزشمندی دارید و یا می خواهید برای محصول خود بسته بندی متفاوتی داشته باشید از این فوم می توانید در داخل بسته بندی خود استفاده کنید. 

فوم های شانه تخم مرغی پارت فوم در ابعاد ۲ متر در ۱ متر تولید می شود. این فوم دارای ضخامت های ۲.۵ و ۳.۵ و ۵ سانتی متر است. شما می توانید این نوع فوم بسته بندی را مستقیما از فروشگاه پارت فوم تهیه نمایید. 

نایلون ضخیم 

 نایلون ضخیم با سایر محصولاتی که تا کنون نام بردیم متفاوت است. این محصول به هیچ عنوان نقش ضربه گیر و محافظ را ندارد. ولی استفاده از آن به دور کالاهایی نظیر فرش ، موکت ، تابلو نقاشی ، آثار هنری و حتی به دور کارتن های بسته بندی می تواند از نفوذ رطوبت ، گرد خاک و در نتیجه کثیف یا مرطوب شدن کالاها جلوگیری کند. همچنین استفاده از آن به عنوان لایه آخر بسته بندی می تواند موجب استحکام بسته بندی شود. شما می تواند نایلون ضخیم عرض ۳ متر با دو رنگ مشکی و شفاف را به صورت متری از فروشگاه پارت فوم تهیه کنید.  

چسب پهن برای بسته بندی 

چسب پهن ، چسب بسته بندی ، بسته بندی اسباب کشی ، وسایل اساس کشی ، وسایل بسته بندی ، ارسال محصولات

یکی از وسایل بسته بندی مهم چسب پهن است . محال است که بخواهید بسته بندی کنید و چسب پهن به کارتان نیاید. چه برای بستن فوم و چه بستن نایلون حبابدار به دور کحصولات  و چه برای بستن درب کارتن ها ، چسب پهن مورد نیازتان است. در نتیجه به جرات می توان گفت چسب پهن یکی از پرکاربردترین محصولات مورد نیاز برای اسباب کشی و ارسال کالا یا پست آن می باشد.

چسب پهن ارایه شده توسط پارت فوم از مرغوبترین انواع چسب پهن است و از کارایی فوق العاده خوبی برخوردار می باشد. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*