رونمایی از ورژن جدید پارت فوم دات کام

پارت فوم دات کام یکی از قدیمترین وب سایت های فارسی در زمینه فوم آکوستیک و عایق می باشد که از سال دوهزار هشت میلادی در این زمینه فعالیت دارد .
باعث افتخار است که اعلام نمایم باپیشنهادات و راهنمایی های شما دوستان عزیز امروز موفق شدیم از ورژن جدید وب سایت پارت فوم با ظاهر حرفه ای تر و بسیار زیبا بهره برداری نمایم.پارت فوم ، partfoam.com ,فروشگاه پارت فوم ، قیمت آکوستیک ،پارت فوم شریعتی

در این ورژن سعی کردیم علاوه بر زیبایی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از محصولات فوم ، آکوستیک ، عایق و چسب ابزار  در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . همچنین تلاش نمودیم مانند گذشته از عکس های واقعی محصولات خود استفاده کنیم و در عین حال وضوح تصاویر را افزایش دهیم. بسیاری از ایراداتی که در این چند سال توسط شما عزیزان به آن اشاره شد در این ورژن جدید رفع شده است.

صفجه اصلی پارت فوم دات کام دارای ۴ بخش اصلی می باشد که شامل محصولات ، محصولات ویژه، بلاگ و قسمت تماس با ما می باشد. که این چهار قسمت دارای منوی دسترسی سریع  می باشند. علاوه بر منوی دسترسی سریع یک منوی اصلی در بالای صفحه قرار دارد که این منو دارای لینک به کلیه محصولات ، تماس با ما ، درباره ما ، ویدیو ها ، وبلاگ و نسخه قدیمی و… می باشد.  همچنین صفحه اصلی و کلیه صفحات دیگر دارای موتور حستجو سایت می باشد که این ابزار می تواند شما را در پیدا کردن مناسبترین محصول یاری نماید. همچنین در قسمت بالا و پایین کلیه صفحات لینک به شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

تجهیزات آکوستیک

در قسمت محصولات ۴ گروه اصلی محصولات  قرار داده شده است که هرکدام به یک صفحه مجزا ختم می شوند که محصولات آن گروه در آن قرار داده شده است. این چهار گروه شامل آکوستیک و عایق صوتی ، یونولیت ، فوم ها ، چسب و ابزار می باشند. به عنوان مثال در تصویر زیر صفحه لینک شده به آکوستیک و عایق صوتی را مشاهده می نماید

تجهیزات آکوستیک

بخش دوم صفحه اصلی پارت فوم دات کام  به  محصولات ویژه اختصاص دارد. در این قسمت اصلی ترین و در برخی از مواقع جدید ترین محصولات پارت فوم قرار می گیرد. و برای هر محصول تصویر آن ، توضیح مختصر محصول و لینک به محصول قرار داده شده است.

پنل آکوستیک ارزان

قسمت سوم صفحه اصلی قسمت وبلاگ می باشد. در این قسمت جدیدترین مطالب وبلاگ  و اخبار پارت فوم قرار دارد که با کلیک بر روی هر یک از لینک ها به مطلب مورد  مورد نظر دسترسی پیدا می نماید.

پارت فوم شریعتی

قسمت آخر صفحه اصلی به تماس با ما اختصاص دارد. در این قسمت شرح مختصری در مورد مجموعه پارت فوم ، آدرس ، شماره تماس و راه های ارتباطی قرار داده شده است . همچنین فرم تماس به منظور تماس بر قرار کردن هرچه سریعتر شما با ما نیز در این بخش وجود دارد.  در انتهای صفحه نیز نقشه مکانی فروشگاه پارت فوم در گوگل مپ قرار داده شده که با کلیک روی آن به گوگل مپ منتقل خواهید شد و می توانید به موقعیت مکانی پارت فوم روی نقشه دسترسی داشته باشید.

عایق صوتی ،پارت فوم

 

این ورژن در حالت تست ( بتا ورژن) می باشد و به زودی امکانات بیشتری به آن افزوده می شود. ;که بعد از تکمیل در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید. خواهشمند است در صورتی که نظر یا پیشنهادی در مورد وب سایت دارید از طریق کامنت یا ایمیل ما را مطلع فرمایید.
همچنین دوستانی که قصد استفاده از ورژن قدیمی را دارند می توانند به
www.partfoam.org مراجعه فرمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*