عید سعید فطر مبارک

عيد فطر، پارت فوم

ضمن تبريك عيد سعيد فطر  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان ،  به اطلاع مي رسانيم بخش اداری و فروشگاهی پارت فوم در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ تعطيل مي باشد و از روز شنبه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشیم.

عيد سعيد فطر مبارك باد

عيد فطر، پارت فوم

ضمن تبريك عيد سعيد فطر ، به اطلاع مي رسانيم فروشگاه پارت فوم تا روز جمعه ١٧ خرداد تعطيل مي باشد و از روز شنبه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشيم.

سال نو مبارک

پارت فوم

مجموعه پارت فوم آغاز سال ۱۳۹۸ و عید نوروز باستانی را به شما عزیزان تبریک می گوید. امیدواریم سال جدید سالی سرشار از موفقیت ، سلامتی و شادی برای همگان باشد. به اطلاع می رسانیم مجموعه پارت فوم از ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ الی ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ تعطیل می باشد و فعالیت خود را از ۱۷ فروردین مجددا از سر می گیرد. همچنین با توجه به درخواست های مکرر مشتریان عزیز جشنواره نوروزی پارت فوم تا تاریخ ۲۵ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

سالروز افتتاح پارت فوم

آکوستیک ، فوم آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی

یکم آذر سالروز افتتاح پارت فوم پارت فوم یازده سال در کنار شما، مسیر طولانی را طی کردیم و مسیر طولانی تری را در پیش خواهیم داشت __ پارت فوم فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. در ابتدا تمرکز اصلی پارت فوم بر روی فوم پلی استایرن انبساطی ( یونولیت ) بود. ولی رفته رفته فوم ها و عایق های ( صوتی و حرارتی) دیگر نظیر فوم پلی اتیلن نیز به این مجموعه اضافه شد بعد از چند سال پارت فوم ارایه چسب های هنکل آلمان نظیر پاتکس ، سرزیت و سیستا را در مجموعه خدمات خود قرار داد. از سال ۱۳۹۲ به بعد پارت فوم تمرکز بیشتری بر روی عایق های صوتی و آکوستیک داشت و با ارایه گستره وسیعی از محصولات نظیر جاذب ها ( فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی ، فوم دلتا و…) ، دیفیوزرها ( دیفیوزر اسکای لاین ) ، بیس ترپ ادامه مطلب سالروز افتتاح پارت فوم