چمن مصنوعی ( مرکز خرید چمن مصنوعی ورزشی – چمن تراس ، چمن بالکن ، بورس فروش چمن مصنوعی روفگاردن )

چمن مصنوعی یکی از محصولاتی است که این روزها مورد استفبال فراوان قرار گرفته است. زندگی مدرن و شهر نشینی موجب است که این روزها از طبیعت فاصله بگیریم این امر موجب شده است که بسیاری از افراد دوست داشته باشند فضاهایی نظیر بالکن ، تراس ، روفگاردن و فضاهای مشابه خود را به یک محیط سرسبز تبدیل کنند تا علاوه بر زیبایی محیط در روزهای تعطیلی یا اوقات فراغت بتوانند از این فضا استفاده کنند. شاید در این فضاها بتوان از چند گلدان یا باغچه ها کوچک یا فلاورباکس ها استفاده کرد. ولی اینکه بخواهیم برای چنین فضاهایی از چمن طبیعی در چنین فضاهایی به چندین دلیل (از جمله نیاز به آبیاری زیاد چمن طبیعی و عدم امکان این مورد به علت نشت آب به سقف طبقات پایین ) نمی توان استفاده کرد. در نتیجه یک گزینه مناسب و کم هزینه استفاده از چمن مصنوعی برای چنین فضاهایی است. چمن مصنوعی برای شما یک محیط سر سبز دایمی ایجاد می نماید و دوام این نوع کفپوش موجب می شود که شما بتوانید سال ها از هزینه ای که در این مورد کرده اید استفاده نمایید.

چمن مصنوعی مخصوص تراس ، چمن روفگاردن ، چمن بالکن ، چمن ورزشی

استفاده از چمن مصنوعی برای تراس و بالکن و روفگاردن فقط قسمتی از کاربردهای این محصول است و  این نوع چمن کاربردهای فراوانی دارد. به عنوان مثال اگر قصد صرفه جویی در فضای سبز حیاط را دارید نیز می توانید برخی از قسمت ها را از چمن مصنوعی استفاده نمایید. مهم نیست این فضا ، فضای سبز خانه باشد یا فضای سبز یک رستوران و یا کافی شاپ ، به هر حال چمن مصنوعی می تواند یک گزینه خوب برای این مورد باشد.

اگر قصد درست کردن گرین وال در هرمحیطی حتی یک محیط اداری را داشته باشید نیز این محصول  یک گزینه کم خرج و با نصب آسان برای شما است. ساخت گرین وال در محیط های تجاری و اداری می تواند تاثیر خیلی خوبی بر روی زیبایی محیط شما و دارای آثار مثبتی بر روی روحیه کارمندان یا مراجعین شما داشته باشد.

استفاده از چمن مصنوعی در محیط های ورزشی نیز که این روزها بسیار رواج داشته و این نوع چمن ها در بسیاری از زمین ها ورزشی فوتبال ، زمین های بازی و حتی فضاهای مختلف باشگاه ها بدنسازی و سایر ورزش ها مورد استفاده قرار می گیرند. این چمن ها به لعت نرمی و انعطاف پذیری می توان از آسیب به ورزکاران در هنگام تمرینات مختلف تا حدی جلوگیری نماید.

چمن مصنوعی ، چمن موکتی ، موکتی چمنی ، چمن مصنوعی روفگاردن ، چمن ورزشی ، تولید کننده چمن مصنوعی

انواع چمن  پارت فوم

چمن مصنوعی پارت فوم در دو طرح چمن بلند و چمن کوتاه تولید می شود. که هرکدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند و بسته نوع فضا و استفاده ای که داریم می توانیم آن ها را انتخاب کنیم.

چمن بلند : 

ضخامت: ۱.۵ میل

عرض: ۱ متر

طول : از ۱ متر تا ۲۵ متر 

قیمت: تماس بگیرید ( تلفن: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ )

 

چمن کوتاه: 

ضخامت: ۸ میل

عرض: ۱ متر

طول : از ۱ متر تا ۲۵ متر 

قیمت: تماس بگیرید ( تلفن: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ )

چمن مصنوعی روفگاردن

 ایجاد یک باغ زیبا بر روی پشت بام یکی از مورادی است که می تواند بسیار جذاب باشد. این امر هم می تواند موجب ایجاد یک فضای زیبا روی بام شودو هم یک محیط دلنشین برای وقت گذراندن و صرف غذا یا صرف عصرانه برای شما ایجاد کند. حال اگر بتوانیم این فضا را سرسبزتر و زیباتر کنیم بر جذابیت این فضا افزوده می شود. و چمن یک گزینه مناسب برای سر سبزی بیشتر هر فضایی است.  با این وجود ایجاد روفگاردن بر روی بام می تواند پیچیدگی های زیادی داشته باشد و یکی از این موارد عدم امکان کاشت گیاهانی است که نیاز به آب فراوان دارند. چرا که امکان نشت آب به طبقه زیرین وجود دارد. در این حالت استفاده از چمن طبیعی عملا غیر ممکن است و در نتیجه بهره گیری از چمن مصنوعی می تواند یک گزینه مناسب برای روفگاردن باشد.  این چمن علاوه بر زیبایی می تواند تا حدی هم نقش عایق صدا را هم داشته باشد و از انتقال صدا به طبقات پایین تا حد کمی جلوگیری نماید. علاوه بر کف از چمن پارت فوم می توان به عنوان گرین وال نیز استفاده کرد و می توان آن را بر روی دیوارهای روف گاردن نیز نصب نمود.  

نصب  چمن مصنوعی

چمن مصنوعی  نصب بسیاری آسانی دارد. این محصول با کاتر ( تیغ موکت بری ) به راحتی قابل برش است و در نتیجه شما می توانید به راحتی آنرا به ابعاد مورد نظیر خود برش بزنید. همچنین برای نصب کافی است آنرا بر روی زمین مورد نظر پهن کنید و این چمن معمولا نیاز به چسب در اکثر فضاها ندارد ولی اگر بخواهید به صورت دایمی بر روی زمین ثابت شود می توانید از چسب پاتکس برای چسباندن چمن مصنوعی استفاده کنید. همچنین برای نصب آن بر روی دیوار از چسب یا میخ و واشر یا روش ها مشابه می توانید استفاده کنید.

خرید چمن مصنوعی از مرکز خرید چمن مصنوعی

 شما می توانید چمن  مورد نظر را از پارت فوم تهیه نمایید. پارت فوم مجموعه بازرگانی است که از سال ۱۳۸۵ تا کنون بر روی فروش انواع کفپوش ، عایق و فوم فعالیت دارد و چمن مصنوعی نیز یکی از محصولات تخصصی این مجموعه است. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری تلفنی یا از طریق واتساپ سفارش دهید.

پارت فوم پارت فوم بورس فروش انواع عایق صوتی و حرارتی ، فروشگاه عایق ، مرکز خرید عایق صدا ، مرکز فروش انواع عایق صوتی

خرید چمن  از فروشگاه حضوری

پارت فوم برای عرضه محصولات خود به صورت مستقیم به مشتریانش دارای فروشگاه حضوری در خیابان شریعتی تهران می باشد. شما در این مجموعه می توانید انواع چمن مصنوعی ، کفپوش های ورزشی ( تاتامی ) و سایر محصولات فوم و عایق و مشابه را از نزدیک مشاهده و خریداری نمایید. 

آدرس فروشگاه حضوری پارت فوم : تهران – شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ 

فروش چمن مصنوعی به صورت غیر حضوری

در صورتی که وقت کافی ندارید و یا در شهر دیگر هستید و یا به هر دلیل دیگر قصد دارید به صورت غیر حضوری محصولی مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید از طریق واتساپ و یا تلفنی اقدام به خریداری این محصولات نمایید. کارشناسان ما آماده هستند تا پاسخگو سوالات شما باشند و به شما کمک نمایند مناسبترین محصول را انتخاب نمایید.

تلفن مرکز فروش چمن مصنوعی پارت فوم:

۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ – ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰ -۰۲۱۷۷۵۲۱۹۸۹

واتساپ:

۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*