یخدان مسافرتی

اگر قصد حمل مواد غذایی برای یک مسافرت یا کمپینگ را دارید یا قصد دارید به هر دلیلی مواد غذایی را بدون فاسد شدن جابجا کنید یا اگر می خواهید نوشیدنی های خود را برای چندین ساعت خنک نگهداری یخدان مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. یخدان مسافرتی به محفظه های می گویند که معمولا از فوم یا پلاستیک تولید می شوند. البته معمولا انواع پلاستیکی نیز در جداره خود فوم دارند. فوم ها کمک می نمایند تا سرمای یخ یا مواد غذایی داخل یخدان برای چندین ساعت در یخدان باقی بماند و در نتیجه محیط داخلی یخدان خنک بماند. علاوه بر کمپینگ و مسافرت یخدان ها معمولا برای موارد دیگری نظیر حمل مواد آزمایشگاهی و نمونه آزمایشگاهی ، حمل محصولات حساس و شکننده و…. نیز کاربرد دارند. 

همانطور که ذکر کردیم انواع یخدان مسافرتی در دو نوع پلاستیک و فومی ( یخدان یونولیتی ) تولید می شوند. یخدان های یونولیتی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند این در حالی است که یخدان ها پلاستیکی از دوام بالاتر برخوردار هستند و شما می توانید یخدان های پلاستیکی را برای سالیان سال مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به بررسی این دو نوع یخدان مسافرتی و انواع هرکدام می پردازیم.

۱. یخدان مسافرتی  پلاستیکی

یخدان مسافرتی ، یخچال مسافرتی ، یخدان فومی ، یخدان پلاستیکی

یخدان ها پلاستیکی مسافرتی یخدان هایی هستند از یک محفظه دو جداره پلاستیکی به همراه یک لایه فومی در وسط این این محفظه تولید می شوند. پلاستیک این نوع یخدان از پلاستیک با دوام و مرغوب تولید می شوند و معمولا این یخدان ها برای حمل آسانتر مجهز به دسته هستند. از این نوع یخدان ها برای داخل خودرو به منظور حمل مواد غذایی یا نوشیدنی در مسافرت ، به منظور پیکنیک و کمپینگ ، آفرود ، و…. می توان استفاده کرد این نوع یخدان ها به دو دسته کلمن ها ( به شکل استوانه ای هستند ) و یخدان های باکسی ( که به شکل مربع مستطیل هستند ) تقسیم می شوند. انواع کلمن ها معمولا شیردار هستند گاهی به عنوان مخزنی برای مایعاتی نظیر آب و نوشیدنی ها در جشن ها و مراسم ها  و حتی پیکنیک  قابل استفاده هستند. این در حالی است که برخی از انواع یخدان باکسی فقط شیر دار هستند و معمولا از یخدان های باکسی برای مواد غذایی جامد یا بسته بندی استفاده می شود. 

۱.۱ انواع کلمن 

کلمن های شیردار عرضه شده توسط مجموعه پارت فوم در دو سایز ۱۰ لیتری و ۲۱ لیتری هستند. این کلمن ها برای حمل مواد غذایی و توزیع نوشیدنی قابل استفاده هستند و دارای قدرت نگهداری برودت در خود برای مدت طولانی هستند. نوع ده لیتری کلمن عرضه شده توسط پارت فوم بر روی درب خود دارای قسمت نگهدارنده لیوان می باشد. هر دو مدل ۱۰ و ۲۱ لیتری کلمن عرضه شده دارای دسته به منظور حمل هستند.

۲.۱ انواع یخدان مسافرتی باکسی 

یخدان های باکسی پلاستیکی پارت فوم شامل انواع یخدان ۱۱ لیتری ، یخدان ۱۸ لیتری ، یخدان ۲۷ لیتری ، یخدان ۳۸ لیتری و یخدان ۶۰ لیتری هستند. بجز یخدان ۱۱ لیتری الباقی این نوع یخدان های مسافرتی شیردار هستند. همچنین انواع ۲۷  ، ۳۸ و ۶۰ لیتری دارای سینی مخصوص داخل یخدان نیز هستند. علاوه بر این همه مدل ها یخدان مسافرتی عرضه شده توسط پارت فوم دارای دسته به منظور حمل آسان است.

از یخدان یونولیتی به ویژه سایز های بزرگ و متوسط آن به  منظور یک یخدان مسافرتی به ویژه برای مسافرت های جمعیتی می توان استفاده کرد. از سایز های کوچکتر ( ۱۱ و ۱۸ لیتری ) نیز به منظور یخدان دایمی در داخل ماشین به ویژه در فصول گرم به منظور خنک نگهداشتن آب ، نوشیدنی و میوه می توان بهره برد. علاوه بر مواد غذایی یکی از کاربردهای دیگر یخدان های پلاستیکی حمل نمونه ها و مواد آزمایشگاهی و داروهایی است که نیاز به خنک نگهداشته شدن دارند. 

یخدان های پلاستیکی عرضه شده توسط پارت فوم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و اگر به دنبال یک یخدان دایمی با طول عمر بالاتر نسبت به یخدان های فومی هستید ما یخدان های پلاستیکی را توصیه می کنیم.

۲. یخدان یونولیتی  مسافرتی

یخدان یونولیتی مسافرتی ، یخدان یونولیتی ، یخدون یونولیتی ، باکس فومی ، یخدان بستنی ، یخدان پلاستیکی

یخدان های یونولیتی نوع دیگری از یخدان هستند. که برخلاف انواع پلاستیکی دارای هیچگونه روکشی نیستند و خود فوق مستقیما به عنوان باکس یخدان مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع یخدان ها معمولا دارای قیمت مناسبتری نسبت به انواع پلاستیکی هستند. یخدان های یونولیتی به این علت که از فوم یونولیت تولید شده اند می توانند به خوبی سرما را در خود حفظ کنند. از طرفی این یخدان ها سبک هستند. این عوامل موجب می شود این محصول یک کالای کاربردی و باقیمت مناسب باشد.

از یخچال های فومی می توان به منظور حمل مواد غذایی ، مواد آزمایشگاهی و حمل و نگهداری کالاها حساس و شکننده استفاده نمود. این یخدان در ابعاد مختلفی تولید می شوند و هر یک از این مدل ها دارای کاربری خاص خود می باشد. انواع یخدان یونولیتی عرضه شده توسط پارت فوم شامل موارد زیر می باشد.

یخدان بسیار بزررگ    cm 74x48x47

یخدان بزررگ             cm 58x38x39 

یخدان متوسط             cm 50x31x28

یخدان کوچک              cm 43x24x21 

یخدان بسیار کوچک    cm 35x22x14 

یخدان میکرو             cm 21x24x12 

یخدان سوپر میکرو     cm 20x14x11 

کلیه این یخدان ها از یونولیت فشرده یا همان پلی استایرن انبساطی تولید شده اند و ابعاد ذکر شده نیز ابعاد خارجی یخدان می باشد.

فروشگاه پارت فوم  بورس فروش انواع یخدان مسافرتی 

مجموعه پارت فوم یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و عرضه انواع  فوم و عایق و محصولات مرتبط   باشد که از سال ۱۳۸۵ و با عرضه محصولات یونولیتی ( پلاستوفوم ) فعالیت خود را آغاز نموده است و رفته رفته باتوجه به نیاز بازار فعالیت خود را گسترش داده  و سایر انواع محصولات را به سبد کالا خود اضافه نموده است. با توجه به اینکه یخدان های به ویژه یخدان های یونولیتی از محصولات مرتبط با فوم و عایق می باشند مجموعه پارت فوم انواع این محصول را نیز مستقیما به بازار عرضه می نماید. و شما می توانید انواع یخدان از جمله یخدان یونولیتی و یخدان پلاستیکی را از مجموعه پارت فوم به صورت تلفنی ، حضوری و یا از طریق سفارش در واتساپ  تهیه نمایید. 

خرید فوم از مرکز فروش فوم در تهران 

خرید حضوری  خدان از مرکز خرید یخدان مسافرتی

اگر به دنبال خرید یکی از انواع یخدان هستید و ساکن تهران هستید شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پارت فوم محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آدرس فروشگاه پارت فوم : خیابان شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ 

ساعات و روزهای پاسخگویی :  بین ساعت ده صبح تا پنج نیم بعد از ظهر ( از شنبه تا پنجشنبه )

تلفن فروشگاه پارت فوم: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ – ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

پارت فوم پارت فوم بورس فروش انواع عایق صوتی و حرارتی ، فروشگاه عایق ، مرکز خرید عایق صدا ، مرکز فروش انواع عایق صوتی

خرید غیر حضوری یخدان  از مرکز فروش یخچال یونولیتی 

ممکن است شما قصد خرید غیر حضوری یخدان  را داشته باشید در این حالت نیز نگران نباشید شما می توانید محصول مورد نظیر را با ارتباط با تلفن واحد فروش ما  یا از طریق واتساپ  ثبت سفارش نمایید و در همان روز ثبت سفارش شما محصول برای شما ارسال خواهد شد.

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷-۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱

خرید یخدان از سایر شهرها

 اگر در تهران نیستید و قصد خرید یخدان دارید نگران نباشید. مهم نیست در کرج باشید یا اصفهان یا شیراز و یا تبریز یا زاهدان یا اهواز یا مشهد یا هر شهر دیگر ، شما می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما محصول مورد سفارش شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کنیم و از طریق چاپار یا باربری برای شما ارسال می نمایم. فقط کافی است از طریق زیر با ما تماس بگیرید. 

تلفن واحد فروش فوم : ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ -۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰   واتساپ: ۰۹۰۲۶۶۶۶۱۳۱ 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

6 Replies to “یخدان مسافرتی”

  1. اگر از این یخدان یونولیتی مسافرتی ها سایز بزرگتر هم بخواهیم یک دونه تولید می کنید؟

    • سلام ، متاسفانه سایزهای یخدان مسافرتی ارایه شده توسط مجموعه پارت فوم استاندارد هست و فقط همین سایزهایی که در متن بالا توضیح دادیم را موجود داریم.

  2. ممنون بابت اطلاعات خوبتون ، الان به نظرتون با این تفاسیر اگر بخواهم یک یخدان متوسط برای مسافرت بگیرم کدام مدل مناسب تر هست یونولیتی یا پلاستیکی ؟

    • سلام ، این بستگی به نظر خودتون داره ولی اگر بخواهید یک یخدان دایمی مسافرتی داشته باشید باید پلاستیکی بگیرید که خوب مسلما قیمت بالایی داره . ولی اگر بخواهید که هزینه تر در بیاد و برای یک یا چند دفعه استفاده بخواهید یخدان بخرید خوب یخدان یونولیتی به صرفه تر هست. البته درنظر داشته باشید یخدان ها یونولیتی ما اگرچه از کیفیت بالایی برخوردارند ولی به هر حال به علت نوع ماهیت جنس فومیشون از دوام کمتری از انواع پلاستیکی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*