مدیا آکوستیک پنل

پنل آکوستیک مدیا

پنل آکوستیک مدیا ( آکوستیک MD55 – ام دی ۵۵) جدیدترین محصول پارت فوم می باشد. این محصول یک آکوستیک حرفه ای است که برای حذف ریورب و کاهش فرکانس های بالا و متوسط کاربرد دارد. از این پنل در استودیو به ویژه در کنترل روم می توان استفاده نمود. این پنل در ترکیب با عایق های سلول بسته می تواند نقش عایق صوتی را نیز ایفا نماید.

ابعاد : ۳۰ در ۳۰ سانتی متر  ( هر چهار پنل کنار هم ۶۰ در ۶۰ سانتی متر

قطر : ۵ سانتی متر

رنگ : خاکستری

ارسال به شهرستان

این محصول قابلیت ارسال به شهرستان را با تیپاکس و باربری را دارا می باشد. هزینه بسته بندی برای شهرستان ها به عهده مشتری می باشد. همچنین هزینه حمل  نیز به عهده مشتری می باشد.

سایر محصولات آکوستیک

شا می توانید به منظور اطلاع از سایر محصولات آکوستیک و عایق صوتی پارت فوم  به وب سایت تخصصی پارت آکوستیک  ما مراجعه فرمایید.

پرسش و تماس با ما :

. لطفا سوالات خود را در بخش نظرات ( انتهای این صفحه) با فونت فارسی مطرح نماید همچنین می توانید از طرق  زیر با ما در ارتباط باشید:

لطفا توجه داشته باشید: ساعات پاسخگویی تلفنی و حضوری: ۱۰ صبح الی ۵:۳۰ بعد از ظهر همه روزه بجز جمعه ها و  تعطیلات رسمی می باشد (پارت فوم  در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی و خارج از ساعات ذکر شده هیچ گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد)

ایمیل: info(at)partfoam.net

تلفن:  ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷  و ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

آدرس : تهران خیابان دکتر شریعتی بین سمیه و طالقانی روبروی درب اورژانس بیمارستان پاسارگاد پلاک ۱۴۳ فروشگاه پارت فوم

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Replies to “مدیا آکوستیک پنل”

  1. میخواستم بدونم جمعه ها هم هستید من روزهای دیگه سرکارم نمی تونم بیام واقعا این پنل مدیا قیمتش عالیه ! واقعا ممنون از پارت فوم بابت قیمت های خوبش!

    • سلام، متاسفانه خیر فقط از شنبه تا پنجشنبه بین ده صبح تا پنج نیم هستیم . و تعطیلات رسمی هم تعطیل هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*