آكوستيك هگزو

آكوستيك آكوستيك هگزو محصول جديد پارت فوم مي باشد، كه طراحي منحصر به فرد آن توسط تيم طراحي پارت فوم آكوستيك  صورت گرفته است. اين پنل كه قطعات آن به شكل شش ضلعي مي باشد به دليل ساخته شدن از فوم پلي يورتان سلول باز و وجود پانچ ها دايره اي رو آن مي تواند نقش موثري در حذف متعادل ريورب و فركانس هاي بالا داشته باشد. از سوي ديگر وجود يك لايه سلول بسته نازك در پشت اين پنل موجب افزايش كارايي اين پانل به عنوان عايق صوتي مي شود.

آكوستيك هگزو

نصب اين پنل بسيار ساده مي باشد و با سوزن ته گرد و يا چسب پاتكس به راحتي قابل چسباندن بر روي ديوار است . از سوي ديگر شكل هندسي اين پنل آكوستيك موجب شده است  هر فردي بتواند طرح ها و شكل هاي منحصر به خود را ايجاد كند. اين نوع آكوستيك را بر حسب كارايي مورد نظر مي توان به صورت سرتاسري بر روي ديوار نصب كرد و يا به صورت موردي و در نقاط خاص نصب نمود.

مشخصات پنل هگزو:

رنگ : طوسي

ضخامت :١.٥ سانتي متر

ابعاد: هر ضلع ۱۲ سانتی متر ، قطر ۲۴ سانتی متر

آکوستیک

آكوستيك

تماس با ما و سفارش اين محصول:

لطفا سوالات خود را در بخش نظرات ( انتهای این صفحه) مطرح نماید همچنین می توانید از روش هاي زیر با ما در ارتباط باشید:

ساعات پاسخگویی تلفنی و حضوری: ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر همه روزه بجز تعطیلات رسمی (پارت فوم در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی و خارج از ساعات ذکر شده هیچ گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد)

ایمیل info(at)partfoam.net تلفن: ۰۲۱۷۷۵۲۱۹۹۷ و ۰۲۱۷۷۶۳۵۴۱۰

آدرس: تهران – خیابان دکتر شریعتی پایین تر از سه راه طالقانی روبرو بیمارستان پاسارگاد جنب نمایندگی سایپا پلاک ۱۴۳ فروشگاه پارت فوم

 

 

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*