فوم هرمی

فوم هرمی ، آکوستیکIMAG0066

یکی از پر کاربردترین و پرفروشترین انواع فوم آکوستیک در ایران ، فوم هرمی می باشد. این پنل با توجه به ساختار سلول بندی خود که ساختار سلول باز است در دسته پنل های جاذب قرار می گیرد و این روزها در آکوستیک بسیاری از استودیو های موسیقی ، استودیو های تولید محتوی ، استودیوها دوبلاژ ، آموزشگاه ها موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

علت استقبال از این پنل توسط بسیاری از هنرمندان ، موسیقی دانان ، تنظیم کنندگان، صدابرداران  و حتی گیم استریمر ها و…. به دو علت می باشد.

  1. کارایی جذب بالا و بهبود آکوستیک محیطر
  2. طراحی بسیار زیبا و دکوراتیو و چشم نواز فوم هرمی

این دو عامل موجب گردیده است که این روزها پنل آکوستیک طرح هرمی در بسیاری از ویدیوهای آموزشی ، کلیپ های موسیقی ، پشت سر گیم استریمرها ، ویدیو های تولید محتوی و حتی برنامه های تلوزیون و …  به کرات دیده شود و بهره گیری از این پنل نشان دهنده یک کار حرفه ای باشد.

همانطور که در بالاتر هم ذکر شد پنل آکوستیک هرمی دارای قدرت جذب بالایی است که به طور کلی کارایی جذب بالای این پنل به دو دلیل  می باشد:

  1. ساختار سلول باز پنل که موجب حداکثر جذب فرکانس ها صوتی و تبدیل و خنثی سازی انرژی مکانیکی صوت در میان سلول بندی پنل می گردد.
  2.  شکل هرمی پنل که موجب افزایش سطح جذب پنل می گردد.

پنل آکوستیک هرمی پارت فوم از مرغوبترین ابر پلی یورتان سلول باز تولید می گردد. که این متریال مناسب ترین ماده برای ساخت پنل های آکوستیک جاذب است. از سوی دیگر برش دهی هرمی این پنل آکوستیک نیز که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های CNC  انجام می شود  علاوه بر افزایش سطح جذب پنل موجب زیبایی هرچه بیشتر محیط می گردد.

باید دقت داشت  که پنل آکوستیک هرمی می تواند ریورب و فرکانس های بالا و متوسط را در محیط کاهش دهد. از سوی دیگر در صورتی که در تلفیق با عایق های سلول بسته استفاده شود می تواند تا حدی نقش عایق صوتی را نیز ایفا نمایید

ابعاد : یک متر دردو متر

ضخامت: ۶ سانتی متر

قیمت پنل: ۳۰۰۰۰۰ تومان

برای سفارش محصول به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Replies to “فوم هرمی”

  1. با سلام،تفاوت این فوم هرمی با فوم شانه تخم مرغی در عایق گیری چیست؟

    • سلام
      تفاوت چندانی ندارد ولی اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم اگر ضخامت فوم هرمی و تخم مرغی یک اندازه باشد. فوم تخم مرغی تا حدی می تواند جذب بیشتری داشته باشد . چون جاذب ها بیضوی بهتر از جاذب ها گوه ای عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*