فروش ویژه محصولات آکوستیک با تخفیف ( فوم آکوستیک ، پنل اکوستیک و فوم اکوستیک شانه تخم مرغی )

فوم شانه تخم مرغی

آکوستیک چیست؟  آکوستیک کردن فرایند تخصصی کنترل فرکانس های صوتی محیط  با استفاده از روش های فیزیکی و ، معماری و…. است. این روش ها در نهایت منجر به بهبود کیفیت صوت در محیط می شود. معمولا برای اکوستیک محیط از پنل آکوستیک ویژه این کار  استفاده می کنند  پنل آکوستیک  به دسته ای از محصولات اطلاق می شودکه وظیفه اصلاح فرکانسی را در محیط به عهده دارند. این پنل ها گاهی نقش بهبود دهنده کیفیت صدا را در محیط به عهده دارند و گاهی نیز در ترکیب با سایر پنل ها می توانند نقش صداگیر و عایق صوت داشته باشند. پنل آکوستیک این روزها بیشتر به انواع “فوم آکوستیک” ( ابر آکوستیک ) اطلاق می شود که شاید معروفترین آن ها فوم آکوستیک شانه تخم مرغی است ولی اگر بخواهیم به صورت آکادمیک تر و حرفه ای تر تقسیم بندی بر روی پنل آکوستیک داشته داشته باشیم این پنل ادامه مطلب فروش ویژه محصولات آکوستیک با تخفیف ( فوم آکوستیک ، پنل اکوستیک و فوم اکوستیک شانه تخم مرغی )

نوروز ۱۴۰۳ مبارک ( روزهای تعطیلات مجموعه پارت فوم آکوستیک )

  ضمن تبریک پیشاپیش نوروز ، از اینکه یکسال دیگر در کنار شما عزیزان بودیم بسیار خرسند هستیم و امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم در عرصه خدمت رسانی به شما عزیزان نقش کوچکی داشته باشیم. به اطلاع شما عزیزان می رسانیم امروز و فردا ( به ترتیب ۲۷ ام و ۲۸ ام اسفند ) اخرین روز کاری مجموعه پارت فوم در سال جاری می باشد و مجموعه  در ایام نوروز هیچگونه پاسخگویی تلفنی ، واتساپ ، دایرکت و خدمات فروشی نخواهد داشت. و به امید خدا اغاز فعالیت مجموعه پارت فوم در سال پیش رو از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود. امیدوارم سالی سرشار از شادی و موفقیت داشته باشید و تعطیلات خوبی را در ایام نوروز برای شما آرزومندیم.  

قطعی و اختلال واتس اپ و اینستاگرام

اطلاعیه شماره ۲ با عنایت به برطرف شدن اختلال واتس اپ و اینستاگرام ، پارت فوم  مجددا از طریق این دو شبکه اجتماعی همراه و پاسخگوی شما عزیزان می باشد و شما می توانید از طریق لینک ارایه شده این دو شبکه اجتماعی  در وب سایت و وبلاگ پارت فوم با ما در ارتباط باشید. —————————– اطلاعیه شماره ۱ با توجه به اختلال جهانی در شبکه های اجتماعی واتس اپ و اینستاگرام شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وب سایت ، وبلاگ و از طریق سایر شبکه های اجتماعی ( @partfoam ) با ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را از طریق این شبکه های اجتماعی یا در بخش نظرات وب سایت و وبلاگ مطرح نمایید و همانند گذشته در سریعترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهیم بود.  همچنین تصاویر محصولات آکوستیک ، فوم ها ، عایق ها و سایر محصولات پارت فوم نیز در وب سایت ادامه مطلب قطعی و اختلال واتس اپ و اینستاگرام

عید سعید فطر مبارک

عيد فطر، پارت فوم

ضمن تبريك عيد سعيد فطر  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان ،  به اطلاع مي رسانيم بخش اداری و فروشگاهی پارت فوم در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ تعطيل مي باشد و از روز شنبه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشیم.

سال نو مبارک

برای تک تک ما کارکنان مجموعه پارت فوم باعث افتخار بود که یکبار دیگر در سال نود نه نیز با ارایه  انواع آکوستیک ، عایق صوتی ، فوم، ، یونولیت  و سایر محصولات مشابه توانستیم در جهت خدمت رسانی به شما عزیزان گام برداریم. ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و سال هزار چهارصد به اطلاع می رسانیم امروز ( بیست هشتم اسفند ) آخرین روز کاری مجموعه پارت فوم اکوستیک می باشد و تا ساعت چهار بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم . همچنین به اطلاع می رسانیم آغاز فعالیت پارت فوم در سال جدید از چهاردهم فروردین ماه خواهد بود . برای شما عزیزان سالی پر از سلامتی ، موفقیت و پیروزی آرزومندیم و امیدواریم در سال آینده و قرن جدید بتوانیم با ارایه خدمات و محصولات جدیدتر رضایت شما  را هرچه بیشتر جلب نمایم. پارت فوم

پنل آکوستیک فلکسی پارت

flexia50 پنل آکوستیک فلکسی پارت

پنل فلکسی پارت (FLEXI-PART) که به نام فوم آکوستیک مربعی نیز شناخته می شود با کارایی منحصر به فرد به منظور آکوستیک استودیو و حذف بازگشت صدا به محصولات پارت فوم اضافه شد. این پنل از یک سو به علت ساختار خود که موجب افزایش سطح جذب صوت می گردد و از سوی دیگر به علت وجود شیار های دایره ای شکل در عمق پانل می تواند به صورت کارمدی موجب حذف بازگشت صدا گردد و در نهایت موجب شفافیت صوت در فرکانسهای متوسط و بالا شود. فلکسی پارت در کلیه فضا ها کارایی خود را اثبات نموده است و به منظور آکوستیک استدیوهای ضبط ، دوبلاژ ، اتاق های تمرین ، آموزشگاه های موسیقی و… قابل استفاده است. مشخصات پانل: ابعاد: ۵۰ در ۵۰ سانتی متر قطر: ۷ سانتی متر ساخته شده از: فوم پلی یورتان سلول باز بعاد: ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر قطر: ۷ سانتی متر ساخته شده از: فوم پلی ادامه مطلب پنل آکوستیک فلکسی پارت

عيد سعيد فطر مبارك باد

عيد فطر، پارت فوم

ضمن تبريك عيد سعيد فطر ، به اطلاع مي رسانيم فروشگاه پارت فوم تا روز جمعه ١٧ خرداد تعطيل مي باشد و از روز شنبه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشيم.

سال نو مبارک

پارت فوم

مجموعه پارت فوم آغاز سال ۱۳۹۸ و عید نوروز باستانی را به شما عزیزان تبریک می گوید. امیدواریم سال جدید سالی سرشار از موفقیت ، سلامتی و شادی برای همگان باشد. به اطلاع می رسانیم مجموعه پارت فوم از ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ الی ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ تعطیل می باشد و فعالیت خود را از ۱۷ فروردین مجددا از سر می گیرد. همچنین با توجه به درخواست های مکرر مشتریان عزیز جشنواره نوروزی پارت فوم تا تاریخ ۲۵ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

رونمایی از ورژن جدید پارت فوم دات کام

پارت فوم ، partfoam.com ,فروشگاه پارت فوم ، قیمت آکوستیک ،پارت فوم شریعتی

پارت فوم دات کام یکی از قدیمترین وب سایت های فارسی در زمینه فوم آکوستیک و عایق می باشد که از سال دوهزار هشت میلادی در این زمینه فعالیت دارد . باعث افتخار است که اعلام نمایم باپیشنهادات و راهنمایی های شما دوستان عزیز امروز موفق شدیم از ورژن جدید وب سایت پارت فوم با ظاهر حرفه ای تر و بسیار زیبا بهره برداری نمایم. در این ورژن سعی کردیم علاوه بر زیبایی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از محصولات فوم ، آکوستیک ، عایق و چسب ابزار  در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . همچنین تلاش نمودیم مانند گذشته از عکس های واقعی محصولات خود استفاده کنیم و در عین حال وضوح تصاویر را افزایش دهیم. بسیاری از ایراداتی که در این چند سال توسط شما عزیزان به آن اشاره شد در این ورژن جدید رفع شده است. صفجه اصلی پارت فوم دات کام دارای ۴ بخش اصلی می باشد که شامل محصولات ادامه مطلب رونمایی از ورژن جدید پارت فوم دات کام

پنل آکوستیک ویو وود( wave wood)

آکوستیک ویوو وود

آکوستیک ویو از تلفیق چوب و ابر پلی یورتان سلول باز ساخته شده است. این پنل   به صورتی طراحی گشته است که موجب برهم خوردن ظاهر اتاق نگردد و از سوی دیگر موجب حذف بیش از حد فرکانس ها نگردد. در حقیقت این پنل را می توان ترکیب منحصر به فرد دیفیوزر ( به علت ساختار چوبی و شیار های آن) و ابزوربر ( به علت ابر پلی یورتان سلول باز زیر شیارها ) دانست. این پنل  به طور ویژه می تواند بر روی فرکانس های بالا و متوسط اثر گذار باشد. همچنین این پنل در حل مشکل flutter echoes نیز می تواند موثر باشد. در صورتی که از پنل ویو ( wave wood )  در بستن گوشه های اتاق استفاده شود این پنل می تواند به عنوان بیس ترپ در حل فرکانس های پایین نیز موثر باشد. در نیتجه این پنل می تواند تقش موثری در معماری آکوستیک فضاها داشته ادامه مطلب پنل آکوستیک ویو وود( wave wood)